انواع تابلو تبلیغاتی و کاربرد های آن در جذب مشتری
میدانیم که تمام مغازه ها مشتریان خاص خود را دارند. گروهی از مشتریان با توجه به آشناییت قبلی با مغازه شما به واسطه خرید های قبلی و یا کیفیت خدمات شما جزو مشتریان ثابت شما محسوب میشوند.
اما این تعداد بسیار کمتر از تعدادی هستند که تا به حال از خدمات شما استفاده نکرده اند تا به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند. آنها حتی از حضور شما اطلاعی ندارند.
در اینجاست که طراحی تابلو مغازه برای کسب و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار میشود. پس تابلو فروشگاه یا مغازه شما معرف کسب و کار و سطح خدمات شما است.
در نتیجه هرچه تابلو شما جذاب تر باشد و مخاطبان را به خود جذب کند مشتریان شما بیشتر و فروشتان بیشتر خواهد بود.
ویژگی های تابلو مغازه جدید
همانطور که گفته شد طراحی تابلو، تابلو فروشگاه و مغازه شما به نوع قابل توجهی معرف شما و کسب و کارتان است و باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بهترین فایده را برای رونق کسب وکارتان داشته باشد.
از مهترین ویژگی های تابلو مغازه و فروشگاه میتوان به جذابیت ، گیرایی و به یاد ماندنی بودن تابلو برای مخاطبان و مشتریان شما است.
اما ویژگی های دیگری که باید یک تابلو برای مغازه و یا فروشگاهی داشته باشد عبارت اند از:
- خلاقیت بکار رفته در طراحی
- تابلو برای به یاد ماندن تابلو
- جذابیت و گیرایی تابلو
- بزرگی تابلو
انواع تابلو مغازه مدرن
با پیشرفت تکنولوژی و دگرگون شدن صنعت تبلیغات و تابلو های تبلیغاتی ، شاهد تابلو سر در مغازه ها و فروشگاه ها هستیم و دیگر خبری از رنگ و خوشنویسی بر روی شیشه مغازه ها نیستیم.
برای کسبه ها و کاسبان از قدیم تا الآن ساخت تابلو مغازه یکی از مهمترین موضاعات بوده و هست. اما این تابلو ها به انواع مختلفی تقسیم میشوند که هر کدام مناسب یک صنف خاصی می باشد.